عاشق باران(خسته ام اما منتظر)







نويسندگان



آثار تاريخي يك عاشق



دوستان عاشق تنها



دوستان عاشق



وضعیت من در یاهو



آمار وب



طراح قالب:



موزیک و سایر امکانات





حضرت زینب

پیشاپیش وفات عقیله ی بنی هاشم حضرت زینب سلام الله علیها را خدمت اقا آمام زمان علیه السلام وهمه ی محبان آن حضرت تسلیت وتعزیت عرض میکنم



نظرات شما عزیزان:

muslim
ساعت19:37---1 مرداد 1392
سلام
روزه هاتون قبول حق
سر سفره افطار
یک نگاهی به دل انداز
توببین این دل که چه کرده است
که سراغش نرود صاحب و آقا
.
اللهم عجل لولیک الفرج


کوروش
ساعت3:21---21 خرداد 1392
سلام دوست عزيز
آيا از آن دسته افرادي هستيد که دوست نداريد پشت في لتر سايت هايي مانند فيس بوک و يوتيوب بمانيد؟
آيا پرو کسي ها و في لتر شکن هاي رايگان قطعي و کندي دارند؟

فروشگاه في لتر شکن آي ايکس نت ارائه دهنده نسل في لتر شکن هاي پرسرعت و فعال در ايران از سرور هاي قدرتمند آمريکا و کانادا
محدوديت را دور بزنيد و وقت خودرا هدر ندهيد
سا کس و HTTPS : سرعتي باور نکردني، تضمين عدم قطعي و افت سرعت، قابليت باز کردن سايت هاي في لتر مانند فيس بوک و يوتيوب و...
قيمت ماهيانه فقط و فقط 3500 تومان + 5 روز هديه استفاده رايگان+ترافيک نامحدود
نصب و راه اندازي آسان و با چند کليک
تضمين بازگشت وجه در صورت ارائه دليل قانع کننده
با کادر پشتيباني 24ساعته و حرفه اي
(تلفني، اس ام اسي و آنلاين)

اطلاعات بيشتر، خريد و دانلود کانکشن در:
w w w . 1 . i x n e t . i n


lfilm
ساعت5:21---19 خرداد 1392
سلام عزیزم
وبلاگ خوبی داری مطالب جالبی هم داشت.اگه در جریان باشی الگوریتم جدید گوگل با نام پنگوئن شروع به کار کرده و 80 درصد ورودی های هر سایت یا وبلاگ از گوگل هست و هرچه پیج رنکت بره بالا توی سرچ های گوگل میای صفحه های اول تر و بازدیدت میره بالا پس اگه دوست داری سایت ما رو با نام دانلود فیلم لینک کن و بعد بیا به لینکستان ما و وبلاگت رو لینک کن. تو سایت ما کدی به کار رفته که هر چه تعداد تبادل لینک کنندگان سایت ما بیشتر بشه واسه نتایج شما هم بهتر بشه و بازدیدتون میره بالاتر.
این آدرس رو باید لینک کنی
http://www.lfilm74.in
و از این آدرس هم باید لینک خودتو به صورت خودکار اضافه کنی
http://www.lfilm74.in/linkestan/
در ضمن اگه به دوستات هم بگی که این سایت رو لینک کنند هم به نفع تو هست و هم من.

سپاس گذارم


استمناء،ترک و تولد دوباره ی من
ساعت3:00---13 خرداد 1392
سلام دوست عزیز. من یه وبلاگ زدم که روند ترک کردن مریضی استمنا یا خود ارضایی یا هر چیزی که اسمشو بذاری توش مینویسم.دلیل های خود ارضایی و راهی که خودم واسه ترکش دارم میرم و راهکارهای دیگران که رفتن و پاک شدن رو و نظرات و گفته های هم پیمانهامو مینویسم. نوشته هام بی تعارف و واقعی نوشته میشن و خیلی دوست دارم تو این راهم کسانی که دیگه خسته شدن از این کار با هم باشیم و همراه هم بریم جلو.یه چند تا از پست های اولیه ی منو بخون و با لینک کردن وبلاگ من و امثال منو کمک کن تا کنارهم باشیم و به هم امید و راهکار بدیم واسه یه زندگی پاک.اگه موافق تبادل لینک بودی ممنون میشم حتما به وبم سر بزنید و با نظراتتون من و دیگر دوستامو یاری کنید

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






[+] نوشته شده توسط asheghe baran در 11:41 | |